Primera classe de l'assignatura "El joc i la seva metodologia"
Abans de començar la primera classe de joc, estàvem tots molt nerviosos, no sabíem quina professora tindríem, quina seria la seva forma de realitzar les classes, quina relació tindríem amb ella, com serien els seus exàmens... però de sobte, va entrar la nova professora na Ruth Muñoz Florit.
Per començar la classe es va presentar ella i seguidament ens vam presentar nosaltres, una vegada fetes les presentacions, ens va explicar en que consistia aquesta assignatura, així com les unitats didàctiques que tenia, de quina manera portaria a terme ella les seves classes, els objectius que volia aconseguir i després d'això, ens va explicar el que més ens interessa a nosaltres, les puntuacions de l'assignatura.
Una vegada fet tot això, per donar pas a l'assignatura no va voler començar temari, sinó que ens va proposar una activitat, una activitat introductòria que consistia en apuntar tres jocs, cada un a un paper diferents, la condició era que aquests ens havien de recordar la nostra infància, i seguidament els havíem d'intercanviar amb els altres, amb la finalitat de que ens anéssim explicant uns als altres els jocs que havíem posat i en que consistien. Una vegada que tots els havíem intercanviat, un per un li havíem d'anar anomenant els jocs que teníem i si ella no el coneixia li havíem d'explicar en que consistia.
Els objectius d'aquesta activitat era, començar l'assignatura de "El joc i la seva metodologia" amb un joc que li fes referència i seguidament transportar-nos a la infància i recordar bons moments.
Una vegada haver acabat aquestes dues hores, vam ser conscients de que havia començat definitivament el nostre curs, sis mesos llargs i complicats però complaents i satisfactoris.
Per començar la classe es va presentar ella i seguidament ens vam presentar nosaltres, una vegada fetes les presentacions, ens va explicar en que consistia aquesta assignatura, així com les unitats didàctiques que tenia, de quina manera portaria a terme ella les seves classes, els objectius que volia aconseguir i després d'això, ens va explicar el que més ens interessa a nosaltres, les puntuacions de l'assignatura.
Una vegada fet tot això, per donar pas a l'assignatura no va voler començar temari, sinó que ens va proposar una activitat, una activitat introductòria que consistia en apuntar tres jocs, cada un a un paper diferents, la condició era que aquests ens havien de recordar la nostra infància, i seguidament els havíem d'intercanviar amb els altres, amb la finalitat de que ens anéssim explicant uns als altres els jocs que havíem posat i en que consistien. Una vegada que tots els havíem intercanviat, un per un li havíem d'anar anomenant els jocs que teníem i si ella no el coneixia li havíem d'explicar en que consistia.
Els objectius d'aquesta activitat era, començar l'assignatura de "El joc i la seva metodologia" amb un joc que li fes referència i seguidament transportar-nos a la infància i recordar bons moments.
Una vegada haver acabat aquestes dues hores, vam ser conscients de que havia començat definitivament el nostre curs, sis mesos llargs i complicats però complaents i satisfactoris.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada